PHIZEK

PHIZEK

BandHip HopR&B

I WOULD SAY: IM NOT YOUR TYPICAL WESTCOAST ARTIST & I DONT PRODUCE THE WESTCOAST MUSIC THAT YOU ARE USE TO! I CALL IT THE "REAL WEST"!!! MOST ARTIST HAVE THE MINDSET THAT BEING THEMSELVES WONT SELL RECORDS! BUT NOT ME... I AM NOT A GANSTER RAPPER I AM AN ARTIST!

Biography

"Phizek" Was Born Leon Ross August 14 1985 raised in Compton, Ca. As a child he discovered his love 4 music. While growing up, he was listening, learning & reciting 2pac & Biggie's Songs on a daily basis. He started writing poetry in Middle School.

Phizek was raised receiving the best of both worlds! His mother’s side of the family was very religious and his dad’s side was troubled. He had
two choices, to do right or to do wrong. He chose his music as the right path.

After Makin his 1st demo as a solo Artist, he took his Music 2 a Record Pool located at a Los Angeles @ Skating Ring called "World On Wheels". whwie there, He Heard as song played by and artist of Lewis Entertainment by the name of CoryLavel. He was extremely impressed and felt that Lewis Entertainment was
the perfect fit for him.

Six months later he signed with Lewis Entertainment Enterprises LLC under Management. Not wasting anytime, they got in the studio & startin
making hits.

As A Solo Artist, Phizek networked & performed @ Various Venues Such As; The Forbidden City, Club Pearl, Club Ice, Club Aura, BB Kings, The Space Lounge All Located In Hollywood, CA, includin Mixed Nuts Comedy Club In Los Angeles, CA and The Rhythm Lounge Located In Long Beach, CA.

In January 07 he was charted on Billboard Magazine for 3 months for a song he recorded with CoryLavel entitled " Aint No Love Song". The song stayed on the charts for 12 straight weeks. The Sky is the limit for
this young man.

Phizek feels No one Can Stop Him but Him!

Lyrics

YELLOW TAPE

Written By: PHIZEK

YellOw Tape

HOOK
I'm Killin Em Out Here They Aint Gotta Trace
Give Me Some Space, Bring Out The Yellow Tape

They Say The West Aint Got It, Y They Gotta Hate, U C I'm Living Str8,
Bring......

They Trynna Limit Us 2 Gangsta Rap, But We More THAN Matter Fact Bring
Out

Imma Show We Can Spit Too
Lyrical Assasin I Murder Dudes, Bring Out The Yellow Tape

VERSE 1
1, 1, 2, 2 ,3 to da Feezie
My Flow So Hard But I spit It So Easy
I'm So Chill Fly By Ya So Breezie
The Picture wasn't perfect til they seen me on TV
Believe Me Compton I'm So West Ceezie
I'm So Butter My Poccets So Cheesy,
They Never Knew the Coast Cud Spit Lyrics like Weezy, (Naerm) & I Do It
4 Da Hood Like Jeezy!
Started @ The Botttom Now I'm Standin On TEEZIE,
PhiZeks On Da Way All U Lames B Ezy
Ya know Aint Much, Changed Since I Got A deal
Yall Be lyin N the Booth imma Keep it Real
Mr. 100 Imma Triple Threat
B's, C's, Essays Throw up Ya Set
1 Luv God Is Love Tatted On my Chest
We Ridin 2gether Welcome 2 The Real West

VERSE 2
Oh 4 Sho, Lets Get it in, This Rap Games My Home These Other dudes Just Visitin, Remove ya shoes b4 U step In My Residents, Spotless Don't Fool with Dalmations, Burnin Reefa it Gotta Be the presidents, Blacc Dude
Gettin paid like caucasions, no Degree, shoppin sprees what's the
difference, I'm permanent u substitutes just fillin in, U should see the crib moms livin in, I'm wealthy, paid & all them other synonyms, I pass chiccs like flyers that u give ya friends, Radio Show me Luv Gettin
major Spins, Treat the paper like my Braids, I got major ends, They say they got the Game Locked, its funny how I made it in, Who'd ever Thot I Make It Big, Yall Didn't But I Did, Ya Dig!!!

VERSE 3
Phizek, Imma Beast Wut U know Bout That,
Its A Celebration So we Sippin Moet,
I Don't Chase Ass I aint worried bout Chiccs, Cuz When U gettin Money
That's Sumn it Come With!, Shit, I'm So Focused, I promise I won't
Slip, got So many haters wanna A C A Nicca Rip, Can Stand 2 Me happy Rather SEE A Nicca Pissed, shittin on Dudes, they rather C A Nicca Piss, The Mo Cash N The Bank The Mo Ass they can kiss, The Mo Bars Spit The Mo ass On My Tip, I Stay With A Rubber I Aint Finna Catch Shit, I'm Jeff Gordon
With A Grip Cuz these Traccs 2 Slicc! Never Fall Off my Nicca I'm Sicc, fear don't live here I rumble with 2 Fist, Real Recognize Real NCase U Haven't Noticed, I'm The Hottet Dude With Shoes On... Know This!

CELEBRATION

Written By: PHIZEK

CELEBRATION

HOOK

I be rippin N A roccin N Rollin,
I Stay On My Grizzy 4 show Man
So Lets Pop a bottle of moet
Go head Poe It... Homay Its A Celebration

VERSE 1

New Phizek yea I'm ova The Edge With This 1
(Watch Out) I'm Finna Beat Em N The Head With This 1
J. Holiday I'm Puttin her 2 bed with This 1
Yup, My family is gettin Fed with this 1
I been duccin & dodgin the Feds 4 this 1
So they gone have 2 Break Bread 4 this 1
All My Gangstas & Thug Spray Ya Led 2 this 1 All the ballas we pouring
Moet 2 this 1
Its Been along time & I'm Finally Here
Grind aFter Grind Year After Year
I roll solo Haters can kiss my rear
Its a Celebration Purpose A Toast Homay Cheers

VERSE 2

(Hold Ya Drinks ) Yes Its a Celebration
(4 Wut) I finally reach My Destination
Been on My Grizzy Baby Steps Man The Kid Was Pacing
Now My City Proud Cuz All Of The Streets Been Waitin
Phizekio, What  Fam Was Really Gud?
Handsome on The Out but Nside I'm Really Hood,
The Goodlife I'm on Some Kanye Shit
Went From Boy 2 Man On Some Wanye Shit!!!
Compton, California Where outta towners is foreigner,
I died & Came Bacc Took Trips With Coroners
When I'm The Club V.I.P Is What I'm So'N Up
Bottle After Bottle Of Moet Is What I'm Po'N Up!

VERSE 3

Aye Homie Gettin moneys my occupation
I stay Fresh Anticipating your observation
No Mistakin Moneys the Only thing I'm Chasin
Make it rain, time change the precipataion
Itz Enuff Do 4 All Of U So Y hating!
Get Yours I'm Gettin Mine With No hesitation
They Luv My Swag & I Love They're Admiration,
Fienin 4 The Kid they all wanna have relations
I'm Built 4 This I had the proper Preparation
Time Is Money so that's 1 thing that I aint wasting,
I Talk Green So Upgrade Ya Conversation
Can't Beat Em Join Em So Welcome 2 My Congregation

LET ME SEE YOU BOUNCE

Written By: PHIZEK

"Lemme C Ya Bounce"

HOOK

We N The Club Ass Everywhere So U know Bottles Poppin N Here
Yea, I know wut I came 4, I want lil shawty Right There
I aint trippin, Put Ya hands N The Air Follow Me The V.I.P Upstairs
It Don't Matter If Ya man N here @ this point mah I Really Don't Care!

VERSE 1

Yup I'm N The Club Poccets Full Of Cash, My 2 Step Lookin Smoother Than A Babys Ass!
I'm loaded so I aint drivin Home, & if I do best believe I won't be
alone,
Yup, Off that good ol Patron, bout 2 have me doing sumn that moms wudnt condon, ha
I'm A Man of my Word, shawty Roll Wit A playa, Leave y man on da Curve, Now She Lookin @ me Sideways, Like she don't know who I am, The Nerve, Got Dam,
Now I'm on Stage Throwing out Grands Pointin @ her Yellin 1 Night
Stand! Dougey Fresh, Dam I'm The Man, My Jewel Game Sicc LA Above The Brim, The Dude With The Shoes, That Boi is not Playin, all the ladies like this my Jam, Well

VERSE 2

We N the V I P Section intoxicated, with 2 Types of protection,
Burner, Rubber! Make Your Selections, U better hope the Gold Pacc Win This Election
Hey! Its Gettin Wild N the Place
I'm Trynna Hammer Her With A Hammer On My Waist! Lil Mah Bouncin Wetter than a Lake, My Hands N The Air lookin Fly without A cape! Make No
Mistake, Phizekio The Great
When I'm not hittin chiccs know I'm out gettin cake, haters Mad Cuz
They Know gettin all the draws, slide in & pushin bacc all the walls
Dog, But U already Knew That, Comptons Most Wanted Rep My City Like New Jack,
We N here Yellin out Urb, A Chicc On The Side With our Bottles In The Air!

VERSE 3

No Doubt About it Imma Cool Brother, Impeccable Swag word 2 my Mother One of a kind no comparisons 2 others24/7 I display my true colors Bounce Bounce Say mah come on with it, Grind on me bet a stacc U gone feel it,
Wallflowers get outta here gone with it I thot so now Get On the Flow Gone Get it
Girls gone wild all on my Peter, Shorty Said I got mo Swipe Than A Visa Meet Me N The bacc post @ the bar She Said she neva had the chance 2 roll wit a star,
Asked If I racist I'm like Hmmm Naw
Opened up my wallet all she seen was Blacc Cards, Hey, I'm So Fresh So RawShe Invited her friend 4 a minage a twai

WELCOME TO THE WESTCOAST

Written By: PHIZEK

WELCOME TO THE WESTCOAST

WE WESTCOASTIN, FIRE WE TOTIN
CRACC THAT DUTCH WE SMOKIN
(NICCA WE THE WESTCOAST)
PALM TREES & WE RIGHT BY THE OCEAN
WHERE WE RIDE 3 REAL MOTION
(NICCA WE THE WESTCOAST)
I'M FLY, I'M FRESH, IM BOASTIN
REAL WEST BUST THE GAME WIDE OPEN
(NICCA WE THE WESTCOAST)
COMPTON CALIFORNIA BORN & RAISED
ESSAYS, SOME BLOODS, SOME LOCCIN
(NICCA WE THE WESTCOAST)

VERSE 4
I REPRESENT THE WESTCOAST THEY SAY I GOT THE BEST FLOW
I'M NO JOKE, SO I GOTTA AGREE
MY LIFES BEEN A NIGHTMARE, I'M FINALLY LIVING MY DREAMS
THE GAME WAS A WRAP WHEN I STEPPED ON THE SCENE, I WENT AHEAD & LOCCED
IT SWALLOWED THE KEY, I ONLY SPIT FACTS NOT MAKE BELIEVE
U FAIRY TALE RAPPERS BORE ME 2 SLEEP
WITH THESE BEDTIME STORIES EXCUSE THESE ZZZZ'S
IMMA REAL DOOD SO I DO REAL THINGS
NEVA BEEN BROKE ALL I DO IS STACC CHEESE
GOT LUV 4 THE ESSAYS B & THE C
ALL THE HUSTLERS WITH A POCCET FULL OF G'S
& THE OG'S 6'4 ON DEES
3 WHEEL MOTION WHILE U BLOWIN ON TREES,
U CAN FIND ME N THE BAY WHERE THEY KNOWN 2 GO DUMB
STUPID.... RETARD.... BUT COMPTONS WHERE MY HEART IS!!!

VERSE 2
I'M CRUISIN THRU THE CITY WITH A SWISHER FULL OF CUSH
THAT'S THE PRESIDENTIAL
WE CALL THAT GEORGE BUSH
ORANGATANG HAIR WE CALL THAT THE ORANGE UGHHH, THAT STICCY ICCY GOT ME
HIGHER THAN MY CAR INSURANCE
THE REAL WEST WHAT U KNOW ABOUT IT
IF I SAY IT KNOW THAT I GOT EVIDENCE 2 SHOW ABOUT IT
MAN THE PROOF IS IN THE PUDDIN
NOW SHOW ME THE MONEY LIKE CUBA JR. GOODIN
IF U REAL THEN U FEEL THAT
ALL U FAKES GOTTA FEEL BAD CUZ I PUT U ON BLAST BUT HEY
I'M READY 4 THE DAY THAT I GET A TRACC A FROM DRE
BUT UNTIL THEN I'M JUST FINE WITH MANNIE JAY
THE FRESHEST DUDE WITH STREET CRED MAN I MUST BE
THAT'S Y DUDES RESPECT ME & ALL THE FEES LUV
I KNOW WHAT THE HOOD DO
I'M JUST LIKE U, (WHAT U MEAN) CUH I'M STR8 UP OUT THE HOOD 2

VERSE 3
I AINT NEVA HAD A CELL MATE, NEVA TOOK A SLUG BRO, NEVA MOVE WEIGHT BUT
I WILL SMOKE SUMN THO,
I STAY WITH 2 TYPES OF GREEN, MY MONEY & MY WEED THAT'S ALL I REALLY
NEED, I'M MR.100 BUT THE NAME IZ PHIZEK
I AINT NEVA HOLLYWOOD MAN I'M STILL N THE STREETS, CATCH ME N WATTS
POSTED WITH MY PEEPS, GOT FAM N L.A ON DOWN 2 LONG BEACH, BUT 80% OF THE
TIME I'M N THE CPT, I BE N THE WOOD CRUISIN ƒR & ƒ[ CRENSHAW, THEN
SPEND A FEW G'S @ THE BALDWIN HILLS MALL, 5'9 BUT HEART LIKE I'M 7 FEET
TALL, & IMMA GO HARD TIL ITS PLAQUES ON MY WALL
& IF SHE ON MY HEAD THEN SHE GOTTA DROP DRAWS
I GOTTA MAIN CHICC KEEP XTRAS ON CALL
IF A MAN GOTTA PROB I MAKE SURE IT GETS SOLVED (& THAT'S REAL)

VERSE 1
THEY SAY THE WEST IS BACC, NAW HOMIE WE BEEN HERE, YALL WAS SLEEPN ON
US, THEY SENT ME 2 WAKE YA UP,
FEMALISH ASS RAPPERS HOW U MAKIN UP
ITZ A DAM SHAME ALL THIS ROOM YALL TAKIN UP
I'M NOT YA ORDINARE RAPPER I'M SUMN SPECIAL, LIKE A 38 BUT I'M ONLY 22
FEELIN LIKE MR. T HOW I PITTY FOOS
GOT LUV 4 DA HOODS BUT I REP THE WHO CITY DUDE,
I STAY FRESH SO I'M COCCY AS HELL
THEY BITIN MY SWAG & THEY COPY ASWELL,
HOW FOOS THINC THEY HARD CUZ THEY BEEN N JAIL,
WHEN THEY SNITCHED 2 GET OUT THEY WAS DYIN 2 TELL,
BETTER U THAN ME CUZ I LUV FREEDOM,
P.O. TRYNNA TELL ME HOW 2 LIVE MY LIFE I DON'T NEED EM
REAL RECOGNIZE REAL SO FAKES I DON'T SEE EM,
KEEP A CHICC THAT'S A 10, L.A ABOVE THE BRIM.... THAT'S HIM

Discography

Various singles in catalog. No album as of yet

Set List

*WELL I DONT HAVE A TYPICAL SET LIST! EVERY SET I DO IS DIFFERENT!
*MY SETS HAVE NO LIMIT IN LENGTH. I HAVE ENOUGH MATERIAL TO PERFORM AT THE MINIMUM OF AN HOUR!

AS FAR AS MY LIST OF SONGS:

1. YELLOW TAPE
2. CELEBRATION
3. WORK IT OUT FEAT. CORYLAVEL
4. PAYDAY FEAT. JK
5. LET ME SEE YOU BOUNCE
6. 2 STEP
7. FEELIN LIKE IM LOOKIN
8. IM SO CHILL
9. MUSIC IS MY LOVE
10. DRIFT AWAY
11. ALWAYS AROUND
ETC

AS FAR ASS COVER SONG:

BEING THAT IM FROM COMPTON...
I LIKE TO RE-DO NWA'S MUSIC.

MY TWO FAVORITES ARE:
1. EXPRESS YOURSELF
2. STRAIGHT OUTTA COMPTON