Tori Kelly

Tori Kelly

BandPopR&B

Other Info

Cover band: 
No
Band Website

Lyrics

LaLa Land

Written By: Tori Kelly

LaLa Land
Written and produced by Tori Kelly

Verse 1:
(lalalalalalala) Oh you're thinkin' he's the one
(lalalalalalala) With him you're havin' so much fun
(lalalalalalala) Girl you gave your love away
(lalalalalalala) But guy #10 is on his way

Pre-Chorus:
Yeah he broke your heart again
What a shock you're hurt again
Oh here we go again
Why you keep on givin' in?

Chorus:
(This ain't a movie) Girl you're stuck in lala land
(This is reality) You deserve a better man
(This ain't a movie) Girl you're stuck in lala land
(This is reality) You deserve a better man

Verse 2:
(lalalalalalala) Its one boy onto the next
(lalalalalalala) Soon there will be no one left
(lalalalalalala) You're thinkin' this is all for fun
(lalalalalalala) Why can't you wait for someone
In love too fast then off he goes
Better watch your step better be on your toes

Pre-Chorus
Chorus

Bridge:
Slow down girl you're in lala land
Got your foot on the gas and your heart in your hand
Girl there's someone waitin' for ya (you wait for him)
Don't give it away

Pre-Chorus
Chorus (2x)

The Texting Song

Written By: Tori Kelly & Noah Kelly

The Texting Song
Written by Tori Kelly & Noah Kelly
Produced by Tori Kelly

Intro:
This song goes out to all the texters out there who love to text

Verse 1:
One day I was texting my BFF
But there was nothing to say
So I just said IDK, IDK
One day I was texting my BFFL
And we had our own language
But everybody knows it
It goes like this!

Chorus:
JK JK JK JK JK JK JK JK
LOL LOL LOL LOL LOL
I don't know (IDK)
I'll be right back (BRB)
I gotta go (G2G)

Verse 2:
One day I was texting who knows
But then I had to go
So I said TTYL
What's with this generation there's so many texters
Don't know what we gonna do about it for now we'll just say

Chorus

Breakdown:
Alright, we're gonna teach you the words to our song right now!
So just sing along! You can do it!
Here we gooooo!
JK! (JUST KIDDING)
LOL! (LAUGH OUT LOUD)
IDK! (I DON'T KNOW)
BRB! (BE RIGHT BACK)
G2G! (GOTTA GO)
Now mush it all together

(JK, LOL, IDK, BRB, G2G)
Chorus

Just One Girl

Written By: Tori Kelly

Just One Girl
Written and produced by Tori Kelly

Verse 1:
We all wanna make a difference, we all wanna make a change
Everybody wants to stand out, but we end up looking the same
Don't know if I could be of use, but I'm willing to try
So many places, too many faces, could I possibly change a life?

Chorus:
How could I save the world; I'm only just a girl
And how could I be a hero; I'm so small, Just a little girl
Just one girl

Verse 2:
As I walk the world I wonder, who am I supposed to be
Life is a precious gift that was given to me
I feel like I could do something more, oh something so great
I guess my time will come but I don't know if I can wait

Chorus

Bridge:
Maybe just one person is all that it would take
Maybe I could plant a seed
A simple melody, a simple song
Maybe hope is all we need

Outro:
We all wanna make a difference, we all wanna make a change
Everybody wants to stand out, but we end up looking the same